FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Ordrebestilling:

Hvad er jeres åbningstider?

- Webshoppen har åbent døgnet rundt, du har dog mulighed for at afhente dine varer i vores fysiske butik.

Kan jeg skrive en kommentar til min ordre/leveringen?

- Ja, når du går igennem bestillingen.

Får jeg en fysisk kvittering med min bestilling?

- Nej, vi afsender alt infomation elektronisk for at undgå for meget papirspild. Det er kun den lovpligtige infomation omkring lægemidler, der bliver sendt sammen med dine V-mærkede lægemidler.

Den ønskede vare er udsolgt?

- Vis varen er udsolgt, kan du enten afvente den kommer på lager igen, eller kontakte os for at høre omkring hvornår varen kommer på lager, samt evt. reservere varen. Det svinger meget fra leverandør til leverandør hvornår, varene kommer på lager igen.

Jeg har afgivet min odre, men ønsker mere med

- Kontakt os hurtigst muligt, så forsøger vi at hjælpe dig.

Betaling:

Hvilke former for betaling modtager i?

- Vi tar imod Mobilepay, visa, visa electron, masterard, viabill mm.

Levering / afhentning:

Hvilke leverings muligheder tilbyder i?

- Vi afsender alle varer med GLS, bortset fra hundetegn og udvalgte vare som kommer direkte fra vores leverandør. Med GLS kan du vælge at få leverert dine varer til din hjemme adresse, din arbejdsplads, en GLS pakkeshop eller du kan afhente dine varer i vores fysiske butik.

Hvornår modtager jeg mine varer?

- Vi afsender dine varer hurtigst muligt, normalt er de fremme indenfor 1-3 hverdage.

Hvad koster fragten?

- Fragten koster fra 34 kr. Denne er afhængig af vægten. Ved ordre over 499kr er leveringen gratis til en GLS pakkeshop.

Returnering:

Kan jeg returnere mine varer hvis jeg fortryder?

- Det kan du sagtens, hvad enten du ønsker en anden farve, størrelse eller pengende retur har du 14 dages fortrydelsesret. Du bør venligst læse mere omkring regler for returnering HER

Bemærk: Bestillings vare tages ikke retur, dette gælder også hundetegn, Julus k9 labels med egen tekst, samt andre speciel fremstillede varer. 4pets hundebure bedes du kontakte os pr. mail omkring evt. returnering, da disse skal sendes direkte tilbage til vores leverandør i Sverige.

Skal jeg selv betale for returneringen?

- Ja det skal du. Vi har dog en god fragt aftale, så prisen er fair. Den er nem at bestille og kommer hurtigt til din mail, efterfølgende skal du blot printe den sammen med retursedlen. Køb retur fragt HER

Hvordan reklamere jeg noget?

- Du bør starte med at læse HER

Kan jeg returnere online køb i buttikken

- Ja det kan du sagtens, bemærk dog at du modtager pengende tilbage online og ikke direkte i buttikken.

Den fysiske butik:

Har i det samme udvalg i den fysiske butik?

- Stort set, nogle varer er dog på lageret, grunden den mindre plads. Ofte kan de hurtigt hentes frem.

Kan i rådgive mig i butkken?

- Det kan du tro, vi er her for at kunne tilbyde en god rådgivning, ud fra dig og dit kæledyr.

Hvad er butikkens åbningstider?

- Mandag-fredag 10-17, lørdag 10-15. Søndag og helligedage er der lukket. Enkelte dage kan afvige, følg med på vores Facebookside.

Hvad gør jeg vis jeg ikke kan nå forbi, i åbningstiden?

- Vi elsker at yde en god service, derfor er du velkommen til at kontakte os og aftale nærmere.

Er priserne de samme i den fysiske butik?

- Ja, priserne er de helt samme. Dog kan tilbud mm. Variere fra butik til webshop.

Generelt:

Tilbyder Dyreverdenen sponsorgaver?

- Det nemmeste er at kontakte os på mail, med en god beskrivelse af dit arrangement, samt hvad i tilbyder os af reklame. Så kontakter vi jer tilbage.

 

Vi er klar til at hjælpe dig

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?